CIJFERS&WEETJES

Waar bereik je in een week tijd meer dan 82.000 vrouwen?

De Unique Selling Points van Libelle Zomerweek

  • Merk, product en diensten onder de aandacht brengen van een groot publiek
  • Ontmoeting met de doelgroep
  • Naamsbekendheid vergroten
  • Marktonderzoek doen
  • Directe verkoop realiseren
  • Meeliften op Sanoma Media-power
  • Bezoekers kunnen het merk/product(en) live uitproberen, voelen, zien, beleven en vergelijken
  • Merk of product wordt positiever ervaren
  • Events zorgen voor loyale klanten
  • In de sfeervolle omgeving product(en) introduceren

Twijfel je nog of de Libelle Zomerweek interessant is voor jou of jouw merk? Laat je overtuigen door de feiten! Onderstaande cijfers kunnen als leidraad gebruikt worden.
Onderstaande cijfers komen uit het onderzoek van Libelle Zomerweek 2018. Deze cijfers betreffen de bezoekersaantallen van deze editie:

Maandag: 8.400
Dinsdag: 11.200
Woensdag:14.900
Donderdag: 12.600
Vrijdag: 13.500
Zaterdag: 12.000
Zondag: 9.000