Naar de consumenten website >
Home - Geen categorie - Dit maakt de Libelle Zomerweek uniek!

Dit maakt de Libelle Zomerweek uniek!

Waar bereik je in een week tijd 82.000 vrouwen? Vrouwen die dol zijn op shoppen en zin hebben in een dagje uit? Op een plek, waar zelfs als het regent, de zon schijnt, omdat het er zo gezellig is? Op de Libelle Zomerweek natuurlijk!

  • Je kunt je doelgroep ‘live’ ontmoeten.
  • Je kunt je merk en product onder de aandacht brengen bij 82.000 vrouwen en potentiële kopers van je product!
  • Je profiteert van het gigantische mediabereik van Libelle en DPG Media. Libelle bereikt per maand meer dan 5,4 miljoen vrouwen.
  • Bezoekers kunnen je product of dienst live uitproberen, voelen, zien, beleven en vergelijken in een sfeervolle en dynamische omgeving.
  • Door je aanwezigheid in het hart van de doelgroep verhoog je je naamsbekendheid.
  • De conversiekracht van Libelle is bewezen groot en ook de bereidheid tot activatie is groot.
  • Je merk of product presenteren op een event levert potentiële klanten een positieve ervaring op, wat zorgt voor loyale klanten (bron: Impact van evenementen door marktonderzoeksbureau Validators 2016)

Wil je meer informatie over de Libelle zomerweek? Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder!

 

Ook interessant?