Dit maakt de Libelle Zomerweek uniek!
Waar bereik je in een week tijd gemiddeld 70.000 vrouwen? Vrouwen die dol zijn op shoppen en genieten van een dagje uit? Op een plek, waar zelfs als het regent, de zon schijnt, omdat het er zo gezellig is? Op de Libelle Zomerweek natuurlijk!
Libelle, het grootste multimediale vrouwenmerk van Nederland, weet precies wat vrouwen willen lezen, horen, zien én beleven. Daarom creëert Libelle content en momenten waar iedere vrouw inspiratie uit haalt om het leven nóg leuker, mooier en gemakkelijker te maken. Libelle heeft de kracht om vrouwen op alle manieren te verrassen, verbazen, ontroeren en echt te laten genieten.
Libelle organiseert daarom ook het leukste feestje van het jaar: Libelle Zomerweek. En jij kan daar met je merk onderdeel van zijn;
- Je kunt je doelgroep ‘live’ ontmoeten;
- Je kunt je merk en product onder de aandacht brengen bij gemiddeld 70.000 vrouwen en potentiële kopers van je product;
- Je profiteert van het gigantische mediabereik van Libelle en DPG Media. Libelle bereikt per maand meer dan 5,4 miljoen vrouwen;
- Bezoekers kunnen je product of dienst live uitproberen, voelen, zien, beleven en vergelijken in een sfeervolle en dynamische omgeving;
- Door je aanwezigheid in het hart van de doelgroep verhoog je je naamsbekendheid;
- De conversiekracht van Libelle is bewezen groot en ook de bereidheid tot activatie is groot;
- Je merk of product presenteren op een event levert potentiële klanten een positieve ervaring op, wat zorgt voor loyale klanten.
Wil je meer informatie over de Libelle Zomerweek? Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder!