Deze website is bedoeld voor (potentiële) exposanten | Klik hier voor de consumenten website >
Een feest voor vriendinnen | 11 t/m 17 mei, Vijfhuizen vlakbij Haarlem Een feest voor vriendinnen | 11 t/m 17 mei, Vijfhuizen
Home - Extra’s

Extra’s

Hét feest voor vriendinnen, Libelle Zomerweek, vindt dit jaar van donderdag 11 mei t/m woensdag 17 mei plaats in Vijfhuizen bij EXPO Greater Amsterdam.

1. (HOOFD)SPONSOR MOGELIJKHEDEN

Opties zijn de entree (met mogelijkheid tot sampling), één van de activiteiten, sponsoring van één of meerdere catering terrassen en/of hoofdsponsor worden: 

Als hoofdsponsor profiteer je van veel privileges. Zo krijgt jouw merk volop aandacht in de gefaseerde campagne van DPG die op radio, print en online wordt ingezet om Libelle Zomerweek te promoten.

Dit krijg je als hoofdsponsor:

  • De naam van jouw merk of product is verbonden aan het evenement
  • Je hebt de beschikking over een exclusieve, 100 m² grote locatie
  • Je kunt een van de populaire Libelle activiteiten sponsoren, zoals bijvoorbeeld het hoofdpodium, de modeshow of het kooktheater
  • Jouw merk of product wordt opgenomen in de mediacampagne van Libelle Zomerweek
  • Jouw merk of product staat groot aangegeven op de digitale en aanwezige staande plattegrond op Libelle Zomerweek die zichtbaar is voor de 70.0000 bezoekers.

Je betaalt slechts € 70.000,- voor een pakket met een bruto mediawaarde van € 134.423,-

 

  • Entree of exit sponsoring, met mogelijkheid tot sampling: € 9.500
  • Zit- en/of citysigning in de centrale hal: € 2.500
  • Pakket 2 paspoppen en zitsigning in centrale hal: € 5.000
  • Sponsoring van de toiletten: € 9.500
  • Sponsoring van een of meerdere cateringterrassen: prijs op aanvraag

 

2. ACTIVATIE CAMPAGNE 

In samenwerking met DPG-merken kan een activatiecampagne worden opgezet.

 

3. MEDIA MOGELIJKHEDEN

Profiteer van de crossmediale kracht van Libelle en andere DPG-merken. Media-inzet voor, tijdens en/of na het event kan de impact van jouw deelname enorm vergroten. Op het gebied van bereik, activatie en conversie kunnen daardoor nog veel betere resultaten worden gerealiseerd. Wil je weten hoe we niet alleen tijdens de beurs maar ook voor en na jouw deelname kunnen samenwerken?

Alvast een kleine greep uit de oneindige mogelijkheden:

  • Print: adverteren in o.a. Libelle, Margriet, vtwonen, Flair en Nouveau.
  • Digitaal: diverse custom-made mogelijkheden: van content publicaties tot video’s op de platforms van een of meerdere DPG-titels
  • Social: posts op de Facebook en Instagram van Libelle en diverse andere DPG-titels
  • Het Testpanel: testing en reviews
4. OP MAAT 

Neem contact met ons op rondom jouw deelname als exposant, we denken graag met je mee.